Bine ați venit pe website-ul oficial al proiectului “Premium Plaza-Apartamente de top în
Sectorul 2 al municipiului București”( https://premiumplaza.ro )
Vă rugăm să citiți cu mare atenție termenii și condițiile de mai jos înainte de a utiliza
website-ul nostru.
I. WEBSITE-UL
Prin website se înțelege https://premiumplaza.ro . Acest website este proprietatea TNA
HOME DEVELOPMENT S.R.L., societate înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de
pe lângă Tribunalul București cu nr. J40/433/2017, având CUI 36931204, atribut fiscal RO și
cu sediul social în București, sector 6, Intrarea Silistraru nr. 24, etaj tehnic, spatiul tehnic 1
(denumită în cele ce urmează “Societatea”).
! Conținutul publicat al acestui website este proprietatea Societății, care își rezervă dreptul de
a modifica unilateral, în orice moment, website-ul și prezentele termeni și condiții. Toate
drepturile de autor sunt rezervate TNA HOME DEVELOPMENT S.R.L.
II. ACCEPTARE TERMENI ȘI CONDIȚII
Prin accesarea acestui website sunteți de acord cu următorii termeni și următoarele condiții,
fără alte restricții, conținutul website-ului fiind proprietatea exclusivă a Societății, iar
reproducerea acestuia este strict interzisă fără acordul Societății.
! Dacă nu sunteți de acord cu unul dintre punctele descrise mai jos, vă rugăm să încetați de
îndată să mai folosiți website-ul.
Vârsta minimă de utilizare a acestui website este 18 ani. Considerăm că utilizarea website-
ului și accesul la servicii presupun implicit acceptarea acestor termeni și condiții, cu toate
consecințele care decurg din acceptarea acestora și că aveți deplină capacitate de exercițiu.
Orice element de conținut utilizat în cadrul website-ului, precum mărcile înregistrate,
logo-urile, imaginile, textele, elementele grafice, materiale audio, animații, articole și toate
celelalte materiale prezentate în cadrul acestora, aparțin în exclusivitate Societății și/sau
partenerilor săi. De asemenea, toate programele software și tehnologiile utilizate, oferite sau
implementate pe sau prin intermediul website-ului sunt proprietatea Societății sau a
licențiatorilor săi și sunt protejate de legislația privind drepturile de autor și de alte legi
aplicabile.
Utilizatorii au permisiunea de a utiliza toate aceste materiale numai pentru a accesa
website-ul. Aceste materiale nu pot fi copiate, dezasamblate, modificate, reproduse, publicate
pe alte website-uri sau în orice mediu computerizat legat în rețea, utilizate în scop public,
încadrate, schimbate sau distribuite, redistribuite, licențiate, sub-licențiate sau transferate în
orice formă, de către nicio persoană, fără acordul prealabil scris al Societății.
Societatea oferă utilizatorilor săi o licență limitată, neexclusivă, revocabilă pentru a vedea,
printa sau descarcă orice material de pe website, exclusiv pentru uz personal, necomercial, cu
condiția păstrării în materialele descărcate a tuturor mențiunilor privind drepturile de autor și
a altor elemente privind proprietatea intelectuală existente în documentele originale – fără
alterarea acestora.
! Utilizatorul declară și înțelege că orice utilizare neautorizată a acestor materiale reprezintă
încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală ale Societății, partenerilor sau terților
parteneri afiliați ai acestora și va atrage exercitarea de către aceștia a tuturor remediilor
legale.
Societatea nu garantează funcționarea continuă a website-ului, compatibilitățile dintre acesta
și aplicațiile folosite de utilizatori și nu răspunde pentru folosirea acestuia prin mijloace și
metode frauduloase/abuzive de către orice persoană.
Societatea nu poate controla și nu oferă niciun fel de sugestii, garanții sau condiții privind
securitatea sau conținutul informațiilor externe ce sunt transmise de la rețeaua utilizatorului
website-ului, prin Internet, în vederea accesării și utilizării website-ului. Website-ul este
disponibil prin intermediul Internetului – rețea ce nu este sub controlul direct sau indirect al
Societății.
Utilizatorului îi este interzis să folosească și/sau să permită vreunei terțe persoane să
folosească website-ul pentru scopuri imorale sau ilegale.
Utilizatorul este direct responsabil pentru toate acțiunile și erorile sale care conduc la pierderi
materiale și/sau prejudicii de orice fel, pentru sine sau pentru terți, indiferent dacă a acționat
cu intenție, din neglijență sau din imprudență.
Utilizatorii care afectează securitatea sistemelor sau rețelelor sau care atentează la integritatea
acestora vor suportă consecințele (penale sau civile) stabilite de normele legale aplicabile.
Societatea va depune toate diligențele și eforturile pentru ca website-ul să funcționeze la
parametri optimi pentru a transmite utilizatorilor toate datele și informațiile actualizate.
Totuși, Societatea nu garantează că website-ul nu conține erori sau că funcționează permanent
la parametri optimi, astfel că Societatea nu va fi legal responsabil pentru vreo inadvertență
sau informație eronată prezentată în website, însă va întreprinde toate acțiunile necesare
pentru remedierea cu celeritate a oricăror eventuale erori, la solicitarea oricărui utilizator.
III. SERVICII
Situat pe strada Radu de la Afumați nr. 69, în Sectorul 2, București, “Premium Plaza” este un
proiect rezidențial de tip boutique, creat pentru cei care își doresc mai mult decât un simplu
apartament – un cămin cu personalitate, într-o comunitate atent gândită. Ansamblul cuprinde
19 unități locative, incluzând apartamente de 1, 2, 3 și 4 camere.
Prețurile afișate pe website pot fi modificate oricând, în mod unilateral, de către Societate.
Prețurile unităților locative pentru care au fost semnate contracte de rezervare nu vor suferi
modificări!
Prețurile unităților locative, ale locurilor de parcare și ale spațiilor cu destinatația de gradină
sunt afișate pe website în Euro. Prețurile sunt purtătoare de TVA.
Prețurile vor fi achitate în lei, la cursul de schimb valutar Leu/Euro comunicat de Banca
Națională a României pentru ziua efectuării plății, urmând a se achita prețul afișat pe website
la momentul semnării contractului de rezervare plus TVA-ul prevăzut de legislația fiscală în
vigoare.
Utilizatorii interesați să achiziționeze o unitate locativă vor semna un contract de rezervare la
biroul nostru, aflat la adresa proiectului rezidențial (strada Radu de la Afumați nr. 69, Sector
2, București). În termen de cel mult 3 (trei) luni de la semnarea contractului de rezervare,
părțile vor semna antecontractul de vânzare-cumpărare în fața unui notar public.
La momentul semnării contractului de rezervare, părțile vor stabili prețul unității locative (în
funcție de prețul afișat pe website și în anunțurile publicate de Societate) și vor negocia
avansul care se achită la semnarea contractului de rezervare, respectiv avansul care urmează a
se achita la semnarea antecontractului de vânzare-cumpărare sau pe parcursul derulării
antecontractului de vânzare-cumpărare, în funcție de negocierile părților.
Termenul estimativ pentru finalizarea proiectului rezidențial este decembrie 2026, care va
putea fi prelungit până la sfârșitul lunii martie 2027 fără nicio penalitate pentru Societate. În
situația în care până la sfârșitul lunii martie 2027 proiectul nu este finalizat, părțile vor putea
stabili noul termen de finalizare sau vor denunța antecontractul de vânzare-cumpărare, iar
Societatea va restitui Utilizatorului avansul primit, integral, la care se adaugă o penalitate
stabilită în antecontractul de vânzare-cumpărare.
! Contractele de rezervare se semnează în faza de proiect a unităților locative. Prin urmare,
suprafețele unităților locative sunt estimative, urmând ca suprafața finală a unităților locative
să fie menționată în contractul de vânzare, fiind permisă o marjă de +/- 5%. Depășirea acestei
marje atrage majorarea/diminuarea corespunzătoare a prețului final.
Finisajele vor fi prezentate fizic doar acelor Utilizatori care au semnat antecontracte de
vânzare-cumpărare și au achitat avansul convenit, în momentul în care proiectul rezidențial
ajunge “la roșu”. Utilizatorii vor putea opta pentru propriile finisaje, caz în care din prețul
final al unității locative se va scădea contravaloarea finisajelor, în limita bugetului convenit
de părți prin contractul de rezervare (preț/m.p sau per bucată, după caz).
IV. INFORMAȚII PUBLICATE PE WEBSITE, CONFIDENȚIALITATE ȘI
PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Societatea oferă prin intermediul website-ului informații cu titlu general, informațiile
particulare urmând a fi detaliate în contractul de rezervare, respectiv antecontractul de
vânzare-cumpărare și contractul de vânzare.
Imaginile și randările publicate pe website sau folosite în diverse materiale publicitare sunt cu
titlu de prezentare și pot fi modificate oricând, în mod uniteral, de către Societate.
Fotografiile prezentate pe website sunt generice si nu pot fi considerate contractuale. Facem
eforturi permanente pentru a păstra acuratețea și actualitatea informațiilor, însă nu garantăm
că informațiile sunt complete, actualizate sau nu conțin erori.
Informațiile personale sunt puse la dispoziția Societății pentru a putea primi sau utiliza unele
servicii și sunt protejate în condițiile legii. Prin completarea câmpurilor din formularele de
înregistrare online, Utilizatorii sunt de acord ca datele personale pe care le înregistrează să
intre în baza de date a Societății și să primească mesaje cu privire la produse și servicii,
promoții sau orice alte acțiuni editoriale și de marketing desfășurate în viitor de către
Societate.
Utilizatorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate Societății, în
conformitate cu Regulamentul UE 679/2016 și cu celelalte acte normative aflate în vigoare în
materia protecției datelor cu caracter personal.
A. CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?
Prelucrăm următoarele categorii de date:
a) date necesare pentru transmiterea unei oferte în urma solicitării transmisă și pentru
menținerea contactului cu Utilizatorul (de exemplu, nume, prenume, e-mail, telefon, adresa);
b) informații despre solicitarea Utilizatorului, inclusiv cerințe speciale și preferințe legate de
unitatea locativă;
c) date suplimentare necesare încheierii contractelor (Cod Numeric Personal, număr și serie
document de identificare, autoritate emitentă, perioadă de valabilitate, stare civilă);
d) informații despre autovehiculele pe care este posibil să le aduceți pe proprietatea noastră,
de exemplu numărul de înmatriculare;
e) informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele de marketing;
f) datele personale furnizate în vederea înscrierii si abonării la newsletter;
g) recenzii și opinii referitoare la serviciile noastre;
h) orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați.
De asemenea, camerele de supraveghere și alte măsuri de securitate aflate pe proprietățile
noastre pot capta sau înregistra imagini ale vizitatorilor locației noastre.
Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să
nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este
respectarea unei obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract,
vom fi în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii.
Pentru citirea informațiilor existente pe website nu este necesară oferirea datelor personale.
Totuși, în scopul exploatării tehnice a portalului putem colecta date precum ora și data
accesării site-ului Internet și adresa IP din care a fost accesat website-ul. Vă rugăm să aveți în
vedere și capitolul despre cookie-uri.
B. ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI PRELUCRĂM DATELE PERSONALE?
a) Solicitarea unei oferte
Scop: prelucrăm datele personale pentru a răspunde solicitărilor de oferte primite;
Temei: încheierea unui contract.
b) Contactul cu Utilizatorul
Scop: prelucrăm datele personale pentru menținerea contactului cu Utilizatorul în vederea
transmiterii informațiilor necesare și de interes pentru Utilizator. Putem, de asemenea, să vă
contactăm pentru a stabili împreună diferite configurări posibile ale unității locative, precum
și pentru a vă oferi diferite servicii și produse opționale cu privire la unitatea locativă;
Temei: încheierea și executarea unui contract.
c) Încheierea diverselor contracte
Scop: prelucrăm datele personale pentru încheierea validă a contractului;
Temei: încheierea și executarea unui contract și îndeplinirea unor obligații legale.
d) Feedback
Scop: prelucrăm datele personale pentru a ne asigura că ați avut o experiență plăcută în
contextul apelării la serviciile oferite de Societate;
Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a
oferi servicii cât mai potrivite si conforme cu standardele clienților noștri.
e) Marketing
Scop: prelucram datele personale în scopuri de marketing, precum newsletter-uri și
comunicări de marketing privind produse, servicii noi, evenimente organizate de noi sau alte
oferte despre care credem că ar putea fi de interes pentru Utilizator.
Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea
ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru Utilizator.
De asemenea, cu ocazia participării în cadrul anumitor evenimente (ex. târguri imobiliare),
este posibil să realizăm câteva fotografii, iar unele dintre aceste ar putea fi distribuite și în
mediul online pentru a arăta și altor persoane cum se derulează respectivele evenimente. În
orice caz, pentru că ținem cont de dreptul la viață privată și dreptul la imagine, vom face tot
posibilul să fiți informați despre faptul că vor fi făcute fotografii.
f) Alte comunicări: prin e-mail, telefon sau SMS
Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum: (i) pentru a răspunde
solicitărilor, (ii) dacă nu ați finalizat o cerere de ofertă sau o plată, este posibil să vă trimitem
un e-mail pentru a vă reaminti să finalizați procesul, (iii) pentru a vă informa despre
modalitatea în care au fost soluționate plângerile și/sau incidentele apărute pe parcursul
colaborării;
Temei juridic: interesul nostru legitim de a oferi servicii la standardele dorite de clienți și
pentru a vă asigura de întreaga noastră disponibilitate; în cazul în care răspundem unei
solicitări în derularea unui contract, temeiul pe care se bazează prelucrarea este executarea
unui contract.
g) Analiză și îmbunătățire
Scop: pentru a asigura constant evoluția calitativă a serviciilor noastre, avem grijă să
analizăm fiecare plângere/sugestie, astfel că întocmim rapoarte statistice pentru a identifica
problemele și a găsi cele mai bune soluții pentru remedierea acestora;
Temei: interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor clienților și ale
Societății.
h) Dacă sunteți vizitator în cadrul locației noastres
Scop: prelucrăm datele personale pentru a asigura protecția bunurilor și a persoanelor din
cadrul locației;
Temei: interesul nostru legitim de a asigura atât protecția bunurilor clienților/personalului, cât
și protecția persoanelor din cadrul locației noastre.
i) Dacă sunteți utilizator al website-ului
Scop: monitorizarea traficului în vederea identificării erorilor si/sau orice altă
disfuncționalitate a website-ului;
Temei: ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim, și
anume punerea la dispoziție a unui website complet funcțional prin repararea oricărei erori,
precum și prin îmbunătățirea continuă a acestuia.
j) Motive juridice:
Scop: în anumite cazuri, trebuie să prelucrăm informațiile furnizate, care pot include date cu
caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și
respectarea reglementărilor legale aplicabile, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a
ne conforma solicitărilor din partea autorităților/instituțiilor publice;
Temei: motivele prelucrării pot fi reprezentate de obligația legală (în cazul în care avem
obligația legală de a divulga anumite date cu caracter personal autorităților publice) sau de
interesul nostru legitim de a rezolva eventualele dispute și/sau reclamații.
C. CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE PERSONALE?
Pentru a vă oferi nivelul așteptat de profesionalism și a vă furniza servicii de înaltă calitate,
datele Utilizatorilor pot fi transmise furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după
cum este prezentat în detaliu mai jos:
a) Furnizori: în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să
transmitem câteva din datele personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și
prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi
furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate, servicii juridice);
b) Parteneri de afaceri: în anumite cazuri, ne putem asocia cu alte societăți pentru a vă
furniza produse, servicii sau oferte;
c) Autorități și/sau instituții publice pentru: (i) respectarea dispozițiilor legale, (ii) a răspunde
solicitărilor acestora.
Confidențialitatea datelor personale este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde
este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează
numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care
aceștia garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații
se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom
transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului
respectiv.
D. FURNIZAREA DE CĂTRE UTILIZATOR A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR
PERSOANE FIZICE
Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice (ex. ale soțului/soției), vă rugăm
să le comunicați înainte de această dezvăluire și modalitatea în care acestea urmează a fi
prelucrate, așa cum este descris în această politică de confidențialitate.
E. CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE PERSONALE?
Datele personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta
politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea
aplicabilă.
Revizuim constant necesitatea păstrării datelor personale, iar în măsura în care prelucrarea nu
mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele personale, vom
șterge/distruge informațiile personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai
poată fi recuperate sau reconstituite.
Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un
mod care asigură eliminarea lor în totalitate, iar dacă acestea vor fi salvate pe suporturi
electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai
pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.
În baza art. 6 alin. 1 lit. a din Regulamentul 679/2016, înțeleg și sunt de acord ca datele cu
caracter personal vor fi prelucrate de TNA HOME DEVELOPMENT S.R.L. și că vor fi
stocate pe toată perioada realizării scopurilor prelucrării. Datele furnizate vor fi tratate
confidenţial, în conformitate cu prevederile art. 18 din Legea nr. 544 din 2001 privind liberul
acces la informațiile de interes public, cu respectarea prevederilor Regulamentului (UE)
2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu
caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei
95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) și cu Legea nr. 190/2018 privind
măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și
al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de
abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
În contextul prelucrării datelor cu caracter personal, Utilizatorii beneficiază de următoarele
drepturi:
a) Dreptul de acces conform căruia, persoana are dreptul de a obţine o confirmare din partea
persoanelor care au acces la date că prelucrează sau nu datele cu caracter personal şi, în caz
afirmativ, acces la datele respective şi la informaţii privind modalitatea în care sunt
prelucrate.
b) Dreptul la portabilitatea datelor se referă la dreptul de a primi datele personale într-un
format structurat, utilizat în mod curent şi la dreptul ca aceste date să fie transmise direct altui
operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
c) Dreptul la opoziţie vizează dreptul de a mă opune prelucrării datelor personale.
d) Dreptul la rectificare se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu
caracter personal inexacte.
e) Dreptul la ştergerea datelor („dreptul de a fi uitat") însemnând dreptul de a solicita să îmi
fie şterse datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care apare unul
din următoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru
care au fost colectate sau prelucrate; îmi retrag consimţământul şi nu există nici un alt temei
juridic pentru prelucrare.
f) Dreptul la restricţionarea prelucrării poate fi exercitat în cazul în care contest exactitatea
datelor, pe o perioadă care permite instituţiei verificarea corectitudinii acestora; prelucrarea
este ilegală, iar subsemnatul/subsemnata mă opun ştergerii datelor cu caracter personal,
solicitând în schimb, restricţionarea.
În vederea exercitării drepturilor sus-menționate se va transmite o solicitare în acest sens
societății TNA HOME DEVELOPMENT S.R.L. pe adresa de
e-mail: vanzari@premiumplaza.ro .
În ipoteza în care datele cu caracter personal ne-au fost puse la dispoziție de către un partener
contractual (spre exemplu, agenție imobiliară), nu ne asumăm răspunderea pentru modalitatea
în care partenerul contractual își îndeplinește propriile obligații care îi revin conform
Regulamentului 679/2016.
V. LIMITAREA RĂSPUNDERII
La solicitarea explicită a Utilizatorului adresată la adresa de e-mail
vanzari@premiumplaza.ro, Societatea se obligă să rectifice, actualizeze, blocheze, șteargă sau
transforme în date anonime și să înceteze prelucrarea datelor personale ale Utilizatorului, în
mod gratuit, conform dispozițiilor legale privind protecția datelor cu caracter personal și
libera circulație a acestor date.
Societatea se obligă să nu facă publice adresele de e-mail ale Utilizatorilor și să nu le
dezvăluie unei terțe părți, dacă aceasta nu se află între partenerii agreați în mod expres, în
afara cazului în care acest lucru este necesar pentru a respecta legea și/sau procedurile
judiciare.
! Nu răspundem de atacurile având ca scop furtul și care ar putea conduce la dezvăluirea sau
compromiterea datelor. Nu ne asumăm niciun fel de responsabilitate pentru situațiile în care
Utilizatorul își publică adresa sau orice alte date personale, din proprie inițiativă, într-un
mesaj public, pe oricare dintre paginile website-ului.
VI. OBLIGAȚIILE UTILIZATORULUI
Prin prezenta, Utilizatorul este de acord să respecte următoarele obligații, incluzând dar fără a
se limita:
– responsabilitatea financiară pentru toate tranzacțiile efectuate în contul sau numele său;
– a împlinit vârsta de 18 ani și are capacitate deplină de exercițiu;
– garantarea veridicității datelor furnizate;
– neutilizarea website-ului în scopuri speculative;
– interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care
contravin legii;
– obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afișa, licenția sau reproduce
conținutul website-ului cu excepția utilizării în scop personal și necomercial.
VII. UTILIZAREA WEBSITE-ULUI
TNA HOME DEVELOPMENT S.R.L. nu este responsabilă pentru aptitudinile Utilizatorului
de a accesa ori utiliza website-ul și nici pentru eșecurile generate de carența acestor
aptitudini.
! Nu aveți permisiunea:
• de a stabili un link între acest website și orice alt website, sau de a încadra orice parte a
acestui website fără acordul nostru prealabil;
• de a realiza acțiuni de hacking, de a utiliza acest website pentru a transmite viruși
informatici sau de a utiliza acest website în scopuri ilegale;
• de a utiliza website-ul în scopuri ilicite sau modifica conținutul pe care îl copiați de pe acest
website sau de a utiliza acest conținut fără publicarea avertismentelor de copyright și alte
drepturi de proprietate intelectuală pe care le deținem în legătură cu acest conținut, în același
mod și în aceeași formă prezentate pe website.
Orice utilizare necorespunzătoare a website-ului sau încălcarea prezentelor termeni și condiții
atrage suspendarea, respectiv blocarea accesului pe website.
VIII. NEWSLETTER
Pe website puteți identifica un formular de înscriere la newsletter. Puteți subscrie la acesta
prin inserarea adresei de email. Acest lucru reprezintă acordul dumneavoastră pentru
primirea noutăților, a ofertelor speciale precum și a altor informații.
Utilizatorii care s-au abonat la newslettere se pot dezabona prin click pe link-ul de
dezabonare trimis o data cu mesajul email. Orice probleme legate de secțiunea de newsletter
se poate adresa cu cerere scrisă la adresa noastră specificată în pagina de Contact.
IX. LEGĂTURI CU ALTE WEBSITE-URI
Acest website poate conține legături către alte pagini web externe și operate de alte părți
implicate.
Link-urile la alte website-uri sunt furnizate pentru ușurința folosirii website-ului.
Dumneavoastră veți accesa, descărca, naviga și utiliza astfel de website-uri pe riscul
dumneavoastră, fără a antrena nicio răspundere din partea noastră. Societatea nu are niciun
control sau asociere cu aceste pagini web și nu își asumă nicio responsabilitate în legatură cu
acuratețea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale părților implicate.
Conținutul acestor pagini web externe nu reflectă produsele, serviciile sau informațiile
furnizate de Societate. Orice opinii referitoare la conținutul acestor pagini web externe vor
trebui redirecționate către administratorii paginilor în cauză.
X. FORȚĂ MAJORĂ
Societatea nu este responsabilă în cazul petrecerii unor evenimente cauzate de fortă majoră.
Evenimentele de forță majoră includ, dar fără a se limita, intervenții guvernamentale,
războaie, incendii, inundații, cutremure, furtuni, pandemii sau atacuri teroriste care pot afecta
Societatea sau furnizorii săi.
XI. POLITICA DE SECURITATE
Societatea se preocupă să ofere o protecție ridicată a datelor personale salvate pe sistemele
proprii. Rugăm utilizatorii să fie conștienți totuși că nici o informație transmisă via Internet
nu este în totalitate sigură. Ar trebui, deci, să aveți grijă atunci când înregistrati date personale
online. Noi luăm măsuri rezonabile pentru a vă asigura securitatea informatiilor din
momentul în care le primim.
XII. COOKIE-URI
Acest site utilizează cookie-uri. Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și
anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le
oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul
în care folosiți website-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații primite sau culese
în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul
nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.
Cookie-ul reprezintă un fișier de tip „.txt”, oferit de un server web browser-ului
dumneavostră, ce poate fi plasat pe hard disk-ul dumneavostră. Majoritatea browser-elor sunt
setate să accepte aceste cookie-uri. Daca nu doriti acest lucru, puteti reseta browser-ul
dumneavoastră să fiți anunțați de fiecare dată când primiți câte un cookie sau să refuze
acceptarea acestor cookie-uri.
Este important să știți că dacă ați setat browser-ul să refuze cookie-urile, nu veți putea naviga
pe website.
Pe lângă cookie-urile setate de Societate, website-ul folosește servicii pentru promovare, care
pot seta propriile cookie-uri, precum și servicii Facebook și Google pentru media sharing și
statistici privind accesarea website-ului. Cookie-urile pot fi folosite pentru a compila date
referitoare la înțelegerea și folosirea serviciilor furnizate sau a tipului de browser. Este posibil
ca această terță parte să descarce cookie-uri în computerul dumneavoastră, care să-i permită
să strângă date statistice referitoare la contentul personalizat și pentru monitorizarea
campaniilor desfășurate de aceștia.
Societatea nu poate controla și nici nu poate avea acces la cookie-urile din computerul
dumneavoastră, instalate de o terță parte.
XIII. LEGEA GUVERNANTĂ
Aceste termeni si condiții sunt guvernate de legile din România.
XIV. DATE DE CONTACT. PLÂNGERI ȘI SESIZĂRI
Pentru orice sugestii, plângeri și/sau sesizări cu privire la utilizarea acestui website, va rugăm
să vă adresați în scris responsabilului cu protecția datelor la email-ul
vanzari@premiumplaza.ro
Sugestiile, plângerile și/sau sesizările transmise Societății vor include numele, prenumele,
precum și numărul de telefon, și/sau adresa de e-mail (la alegerea utilizatorului) la care acesta
dorește să primească răspuns de la Societate.
XV. TELEFONUL CONSUMATORULUI – 0219551
Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Sector 2
Adresa: Strada Călușei nr.7, Cladirea Edwards,etaj.5, sector 2, București 030167
Tel.: 0219551, Cod Județ-21
E-mail: secretariat.sector2@anpc.ro
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR (ANPC)
Adresa: Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București
https://anpc.ro/contact/